Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Linn Falk - 28 februari 2015 21:44

Tänk att djur kan ge SÅ mycket kärlek. Jag kan inte fatta det. Och att jag ja jag sa jag har dom bästa av dom alla hos mig. Gus vad jag älskar er.

Denna fina kille borde ni veta vem han är. Men till er som inte vet.
Han heter Knubben.
Jag äger honom inte :( (har han på foder)
Han är ett gottlandsruss.
Han är 10 år (tror vi)

Denna fina vovve har ni ej sätt. Men.
Han heter Max.
Han är 3 år.
Vi äger honom hela familjen.
Han är en dansk svensk gårdshund.

Han har ni inte häller sätt. Men.
Han heter Pascal.
Han är 1 eller 2 år gammal. (Kommer ej ihåg)
Han är en Bon katt.
Vi äger honom hela familjen.

Också har vi ju Yra men hon rider jag bara ibland.
Hon är 7 år.
Hon är ett gottlandsruss.
Hon har vi på foder.
tjejen som ni ser på bilden är min kompis. (Som rider Yra ibland med)

Jag har tänkt på att alla (förutom Yra) är killar. ( men Yra rider inte jag så ofta)

Detta var en uppdatering hoppar ni gillade den.
!HEJDÅ!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards